رویه‌های بازگرداندن محصولات

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های راشاپ بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌ محصولات ارایه شده در وب سایت راشاپ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید:

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر سفارش یا تعداد سفارش وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن محصول

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر محصول خریداری شده، فیزیکی و یا غیر دانلودی باشد.

به عنوان مثال در صوتی که یک کاب چاپی خریداری کرده باشید.
در صورتی که فیلم آموزشی خود را در قالب DVD و CD دریافت کنید.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
به عنوان مثال در صورتی که کتاب خریداری شده اشتباه ارسال شده باشد.
در صورتی که ویدئو آموزشی غیر مرتبط و یا اشتباهی از طریق لینک دانلود به شما تحویل داده شود.
 

محصول مرجوعی را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال محصولات بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش راشاپ جداً، خودداری کنید.

– فاکتور همراه محصول ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به info@rashed.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است